domingo, abril 23, 2006

3 comentarios:

silenciario dijo...

Para cando imaxes en color?
Se che interesa documentarte en tema de barcos mira culturamaritima.org

Archimboldo Roque dijo...

Non haberá, as cores na pantalla non me gustan, cómense o debuxo, ca súa luz fluorescente todo o desvirtúan. Distraen e pícanme nos ollos. Paréceme máis verdadeiro en branco e negro, cuestión de gustos, ou se cadra manías.
As cores son para o papel, alí si que están bonitas.
E, por certo, un favor ¿Poderíasme dicir cal dos meus amigos gustouche máis?( curiosidade) Gracias Silenciario.

silenciario dijo...

Home, é unha forma de velo, o que sí é certo é que non hai forma de que en pantalla queden coma no papel, e moito menos nas doutras persoas.

Respecto do amigo preferido, teño un pequeno problema, non teño a colección completa de Golfiño :-(( de ahí o meu interés en que se publique en album ;-) (agora que non oe ninguén, estou a pensar en conseguir que un colega mos escanee todos).
Dos que lin, teño debilidade polos bolouros, a pepereira, e os tritóns laranxeiros, ainda que para contestarche volvin ler todos os que teño, e creo que podería poñer outros tres distintos e non mintiría :-))